Програма страхування «Здорова родина COVID-19»

Наявна можливість оформлення електронного полісу.

Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Введіть номер телефону
Введіть ваше Ім`я

Нещасний випадок – це всі випадкові, зовнішні, насильницькі, раптові, не спричинені навмисно Застрахованою Особою події, що стались протягом строку дії Договору Страхування та спричинили таке тяжке тілесне ушкодження або таку травму Застрахованій Особі, в результаті яких вона загинула, є тимчасово або постійно, повністю чи частково непрацездатна, чи потребує госпіталізації.

Програма страхування «Здорова родина COVID-19» - це:

  • страхування Вашого життя та здоров’я або життя та здоров’я Ваших рідних чи близьких. 
  • Метою страхування є фінансове убезпечення Страхувальника або Застрахованої особи шляхом відшкодування витрат у випадку стаціонарного лікування, травми, втрати працездатності або смерті Застрахованої особи.                              

Програма «Здорова родина COVID-19» передбачає  наступні ризики:

  • смерть Застрахованої особи внаслідок нещасного випадку
  • встановлення Застрахованій особі первинної інвалідності (в т.ч. зміна групи інвалідності на вищу) внаслідок нещасного випадку
  • ушкодження здоров’я Застрахованої особи внаслідок нещасного випадку
  • стаціонарне лікування Застрахованої особи в межах строку дії Договору внаслідок захворювання, що виникло в межах строку дії Даного Договору (включаючи пневмонію, викликану коронавірусом (COVID-19), при умові, що страховий випадок настав не раніше, ніж через 30 календарних днів з дня укладення Договору страхування)

“Виплата за стаціонарне лікування ” - передбачає фіксовану виплату в  розмірі 300 грн. згідно Програми, починаючи з 1-го дня, за кожен  день  госпіталізації (цілодобового безперервного перебування в лікарні) - max. 10 діб. внаслідок захворювання, що виникло в межах строку дії даного договору страхування

“Виплата згідно таблиці ушкоджень” – передбачає одноразову фіксовану виплату від 1% до 100% від страхової суми згідно Програми страхування. Всього згідно таблиці ушкоджень 90 позицій               

(Приклад: струс головного мозку - 4%, повну втрату зору одного ока – 50%, травматичне зниження слуху – 10%, перелом кісток носа – 3%, перелом пальця – 3%)

“Виплата при встановленні інвалідності” - передбачає одноразову фіксовану виплату І група – 100%, II група – 80%,  III група – 60% від страхової суми згідно Програми страхування

“Виплата при смерті” - передбачає виплату в розмірі 100% страхової суми згідно Програми страхування

 

Дії при настанні страхового випадку

1)Повідомляє про настання події, що має ознаки страхової протягом 10 календарних днів за номером 0 800 503 - 119 (безкоштовно з мобільного та стаціонарного).

2) Заповнює заяву про настання страхового випадку (шаблон на сайті Гардіан) та збирає необхідні документи (копія паспорту, ідентифікаційного коду, справка з медичного закладу та виписка з історії хвороби).

3)Відправити пакет документів на електрону адресу med@grdn.com.ua

Оригінали -  відправити за адресом: ТДВ СК „Гардіан”, Відділ врегулювання страхових випадків, вул. Саксаганського, 96, м. Київ, 01032, Україна

4)протягом 10 (десяти)  робочих днів з дня отримання всіх необхідних документів Стрхова компанія приймає рішення про страхову виплату Страхувальнику.

ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ОТРИМАННЯ СТРАХОВОГО ВІДШКОДУВАННЯ:

  • Письмова заява Страхувальника на виплату страхового відшкодування.
  • Документ, що підтверджує особу отримувача страхового  відшкодування, а саме: паспорт, ідентифікаційний номер.
  • Копія Договору страхування.
  • Документи, які підтверджують факт настання і причини страхового випадку: довідка з медичного закладу, виписка з історії хвороби.