Програма страхування «Здорова родина COVID-19»
Наявна можливість оформлення електронного полісу.
Нещасний випадок – це всі випадкові, зовнішні, насильницькі, раптові, не спричинені навмисно Застрахованою Особою події, що стались протягом строку дії Договору Страхування та спричинили таке тяжке тілесне ушкодження або таку травму Застрахованій Особі, в результаті яких вона загинула, є тимчасово або постійно, повністю чи частково непрацездатна, чи потребує госпіталізації.
Програма страхування «Здорова родина COVID-19» - це:
- страхування Вашого життя та здоров’я або життя та здоров’я Ваших рідних чи близьких.
- Метою страхування є фінансове убезпечення Страхувальника або Застрахованої особи шляхом відшкодування витрат у випадку стаціонарного лікування, травми, втрати працездатності або смерті Застрахованої особи.
Програма «Здорова родина COVID-19» передбачає наступні ризики:
- смерть Застрахованої особи внаслідок нещасного випадку
- встановлення Застрахованій особі первинної інвалідності (в т.ч. зміна групи інвалідності на вищу) внаслідок нещасного випадку
- ушкодження здоров’я Застрахованої особи внаслідок нещасного випадку
- стаціонарне лікування Застрахованої особи в межах строку дії Договору внаслідок захворювання, що виникло в межах строку дії Даного Договору (включаючи пневмонію, викликану коронавірусом (COVID-19), при умові, що страховий випадок настав не раніше, ніж через 30 календарних днів з дня укладення Договору страхування)
“Виплата за стаціонарне лікування ” - передбачає фіксовану виплату в розмірі 300 грн. згідно Програми, починаючи з 1-го дня, за кожен день госпіталізації (цілодобового безперервного перебування в лікарні) - max. 10 діб. внаслідок захворювання, що виникло в межах строку дії даного договору страхування
“Виплата згідно таблиці ушкоджень” – передбачає одноразову фіксовану виплату від 1% до 100% від страхової суми згідно Програми страхування. Всього згідно таблиці ушкоджень 90 позицій
(Приклад: струс головного мозку - 4%, повну втрату зору одного ока – 50%, травматичне зниження слуху – 10%, перелом кісток носа – 3%, перелом пальця – 3%)
“Виплата при встановленні інвалідності” - передбачає одноразову фіксовану виплату І група – 100%, II група – 80%, III група – 60% від страхової суми згідно Програми страхування
“Виплата при смерті” - передбачає виплату в розмірі 100% страхової суми згідно Програми страхування
Дії при настанні страхового випадку
1)Повідомляє про настання події, що має ознаки страхової протягом 10 календарних днів за номером 0 800 503 - 119 (безкоштовно з мобільного та стаціонарного).
2) Заповнює заяву про настання страхового випадку (шаблон на сайті Гардіан) та збирає необхідні документи (копія паспорту, ідентифікаційного коду, справка з медичного закладу та виписка з історії хвороби).
3)Відправити пакет документів на електрону адресу med@grdn.com.ua
Оригінали - відправити за адресом: ТДВ СК „Гардіан”, Відділ врегулювання страхових випадків, вул. Саксаганського, 96, м. Київ, 01032, Україна
4)протягом 10 (десяти) робочих днів з дня отримання всіх необхідних документів Стрхова компанія приймає рішення про страхову виплату Страхувальнику.
ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ОТРИМАННЯ СТРАХОВОГО ВІДШКОДУВАННЯ:
- Письмова заява Страхувальника на виплату страхового відшкодування.
- Документ, що підтверджує особу отримувача страхового відшкодування, а саме: паспорт, ідентифікаційний номер.
- Копія Договору страхування.
- Документи, які підтверджують факт настання і причини страхового випадку: довідка з медичного закладу, виписка з історії хвороби.